Monday 21 November 2011

Durian..

Selamat pagi ollsss....
hari ni aku nak cerita perihal durian. fuuhhh...sapa yg tak suka durian memang rugi yg amat. hari aku bedal setengah biji durian.agak besar la jugak..la ni memang tgh kepnasan dan pening kapla. hah amik kau..padan uka!!time bedal tak beringat. dah panas gini baru nk negulupur. ni pun aku dah siap minum air dlm kulit durian tu. panas gak lagi..korang bayangkan banyak tak banyak aku bedal. bukan apa freeeeeeee...hehehe. budak opis aku bawak. da ada kebun ha kat rumah dia. buah baru kutip pagi tadi. ooomak aiii..sodap sgt la kan...aku siap booking 5 biji buah tu. pergghhh...rasa lomak cam aiskrimm. nyum..nyum..pagi2 aku masuk kampung tu anto anak aku kat pengasuh mesti aku terbau buah durian yg belum di kutip tuan dia. pergghh..sgt rindu kat kg aku la...rindu nak cr durian bawah pokok...rindu nak berkelah kat kebun asmbil tunggu durian luruh. pergghhh..sgt syahdu. itu semua dah tinggal kenangan sbb aku jauh dr kg ku...kg banggol. ha..kan lupa plak aku nak snap gambaq buang sekeping dua. tidak boleh tunjuk kat hangpa...sti hangpa meleleh ayaq liuq punya. huhuhu..takpa..nnt yg aku order tu smp aku tempek kat sini kasi hangpa geram...hahaha. oklah tata..titi..tutu...

1 comment:

  1. jgn lupa ode masa kami p na....tap..tap..tap...dah ni....dah 5 bln aku ni...hahhahaa

    ReplyDelete