Thursday 17 November 2011

PAD oh PAD

salam jumaat semua....semoga kamo2 lebih diberkati....

hari ni aku malas skit nk wat keje...maka kepala aku mula merewang pikir nak beli tab. tapi apa jenis tab aku nk beli eh???....huhuh..bukan apa terpikir nak beli benda sebab aku dah takder priority tuk guna notebook kat rumah tu. sepanjang malam mr suami guna main poker ( sakit jiwa den)..kalau mr hubby bgn anak jantan aku plak main game. takder peluang lagi...tapi kalau free pun aku jarang pegang sebab kalau aku pegang mesti anak2 comel aku..kedek2 lari nk tgk apa umi dia sedang buat. lagi pening.....kalau aku beli pad plak..mesti akan menjadi mangsa anak teruna aku tu..nak main game...tapi apa2 pun aku like jugak. nk beli gak..senanglah lepas ni aku nk update this my heart. salah satu sebab lagi...sbb aku nk mulakan operasi biz online dengan lebih praktikal dan penuh keazaman lagi....bila dah ada kemudahan yang paling mudah..maka lagi mudah la..tgn aku nk mula wat keje....sekarang ni bila susah nak access internet maka hati aku pun susah la nk ber biz....moga2 Allah permudahkan niat cusi aku ni...amin...pssttt..mana nk cekau duit plak????ASB??? again...habis la..

1 comment:

  1. apa lagi...bedal ja la...sok dpt duit untung biz...masukkan blk....

    ReplyDelete