Wednesday 15 June 2011

tempahan

alhamdullillah...sejak 4 hari pembukaan secara rasmi part time job aku...aku dah terima 4 tempahan dari kawan2. terima kasih kawan2 yang banyak menyokong...aku amat hargai kepercayaan korang pada aku. puas rasanya bila kita buat apa yang kita suka. biaqlah tido2 pukul 2-3 pg pun...janji customer suka dengan hasil keja kita. hari ni ada lagi 2 tempahan. mlm ni kene siapkan sbb customer nak esok. weekeng nak pakai katanya. perrghhhh..masyuk jugak ek wat benda nih. takper janji aku minat masyuk tak masyuk belakang kira. kalau masyuk rezeki Allah ta'ala nak bagi aku terima dengan penuh kesyukuran...
nnt nak pelajari ilmu / design yang lebih mantap. baru customer syiokkkk nak pilih. oklah aku nak p solat dulu...time rehat pun dah habis. hr ni aku lunch dengan goreng pisang jer..hik..hik..jdlah dr tak dpt mkn apa2 kan???? ermp..nak tempek hasil kerja aku semalam tapi kamera kesayangan aku tertinggal kat rumah plak. klu rajin mlm ni aku upload kat rumah jer... ok...tata..titi..tutu....

No comments:

Post a Comment