Wednesday 8 June 2011

Salam Perkenalan

Assalamualaikum dan hi...

Salam perkenalan dari saya tuan punya blog. tertarik menarik nak blogging yg sesangat maka terhasilah blog yg kiut miut ni. aku hanya seorang wanita, isteri, ummi dan pekerja biasa sahaja. minat masa lapang aku adalah mencari ilmu dlm perniagaan sbb aku ni suka sgt nega. tak kira apa yg boleh laku aku jual jer...kawan2 opis siap panggil toke kat aku..hahaha..mudah-mudahan masin mulut2 depa tu. aku ni anak jati kedah. org Sg Petani. sapa dok sg petani angkat tangan!!...boleh kita berkenal-kenalan. boleh jugak tambah2 prospek n customer aku. muahaha.....
tang masak aku ni kureng skit. terer tu terer la jugak, tapi tak bopa nk minat sgt. masak khas tuk mr. suami aku dan anak2 ja...tapi bila mai mr M. ha..takleh nk wat apa. mkn roti saja pun aku rela. hangpa nk tgk ropa aku dak???....taraaaaaa.....kiut dak..huhuhu perahsantan betoiii..apa pun layanzzz.....ni ha permata hatiku dan suami...tanpa mereka hidupku tak bermakna*&^%$#@
ilham amani

wafa thahirah


muhammad adhwa naufal

nnt ada masa2 pree aku tulis lagi nah..

No comments:

Post a Comment